Antalya gecelik bayan arkadaş izmir otele gelen bayan arkadaş Mersin eve gelen bayan

antalya escort yaşanmış sexs hikayeleri sexs hikayeler porno ozle

Isparta eşya depolama Kahramaraş eşya depolama Karabük eşya depolama Karaman eşya depolama Kars eşya depolama Kastamonu eşya depolama Kırıkkale eşya depolama Kırşehir eşya depolama Kilis eşya depolama Kütahya eşya depolama

Adana incall escort Alanya incall escort Anadolu yakası incall escort Ankara incall escort Antalya incall escort Ataköy incall escort Avcılar incall escort Avrupa yakası incall escort Bahçelievler incall escort Bahçeşehir incall escort Bakırköy incall escort Başiktaş incall escort Beylikdüzü incall escort Bodrum incall escort Bursa incall escort Denizli incall escort Diyarbakır incall escort Esenyurt incall escort Eskişehir incall escort Etiler incall escort Fatih incall escort Gazinatep incall escort Halkalı incall escort İstanbul incall escort İzmir incall escort İzmit incall escort Kadıköy incall escort Kayseri incall escort Kocaeli incall escort Konya incall escort Kurtköy incall escort Kuşadası incall escort Malatya incall escort Maltepe incall escort Mecidiyeköy incall escort Mersin incall escort Nişantaşı incall escort Pendik incall escort Muratpaşa incall escort Şirinevler incall escort Şişli incall escort Taksim incall escort, Ümraniye incall escort

Önce Müslüman, sonra Türk'üz

Yaşam (Web Sitesi) - Web Sitesi | 07.07.2022 - 10:47, Güncelleme: 07.07.2022 - 10:47
 

Önce Müslüman, sonra Türk'üz

Türkiye'de yapılan bir anketin sonuçlarına göre halkın yüzde 70'e yakını, "Önce Müslüman, sonra Türk'üm" diyerek kimliğini tanımladı.

Habertürk'te köşe yazan Muharrem Sarıkaya, bugünkü yazısında Türkiye'de yapılan bir anketin sonuçlarını payladı. Sarıkaya'nın yazısında, halkın kendini önce Müslüman sonra Türk olarak nitelediği ifade edildi. Yazının ilgili bölümü şu şekilde: “Ülkeme bağlılığım dinime bağlılığımdan fazladır” sorusuna verilen yanıt ittifakların milliyetçilik ile muhafazakarlığın birbirine ne denli kaynaşmaya başladığının da göstergesi. Katılımcıların %55’i bu ifadeye katılmadığını söylüyor, tersten okunduğunda “dinime bağlılığım ülkeme bağlılığımdan daha ileri” diyenlerin oranı nüfusun yarısını geçiyor. “Önce Müslüman sonra Türküm” söylemine katıldığını söyleyenlerin oranı da zaten %66 çıkarak bir önceki sorunun sağlamasını yapıyor. Bu veri toplumdaki dini aidiyetin, etnik aidiyetten ne denli yüksek olduğu gerçeğini de önümüze koyuyor. Bir ulus için bunun ne anlama geldiğini de aslında bir deneme olan Ölümcül Kimlikler adlı eserinde Amin Maalouf eski Yugoslavya örneği üzerinden on yıllar önce koymuştu. Kitabında yer verdiği bir kişi, parçalanma öncesi Yugoslavya’daki bir Müslüman’a aidiyeti sorulduğunda, birinci sıraya ülkesini, ikinci sıraya yaşadığı bölgeyi, sonrasına etnik kimliğini, en sona da çok güçlü olmayan bir ses tonuyla Müslüman gelenekten geldiğini koyuyordu. Savaş ve parçalanma sonrası aynı kişiye aidiyeti sorulduğunda ilk sıraya Müslümanlığını, ardından Boşnak olduğunu bir zamanlar Yugoslav olduğunun hatırlatılmasından da hiç hoşlanmadığını tavrıyla gösterdiğini aktarır… Bu araştırmaya bakıp bir gelecek tasavvurunda bulunmak ne denli doğru olur bilinmez.                                                                                                                                                                                                                              
Türkiye'de yapılan bir anketin sonuçlarına göre halkın yüzde 70'e yakını, "Önce Müslüman, sonra Türk'üm" diyerek kimliğini tanımladı.

Habertürk'te köşe yazan Muharrem Sarıkaya, bugünkü yazısında Türkiye'de yapılan bir anketin sonuçlarını payladı.

Sarıkaya'nın yazısında, halkın kendini önce Müslüman sonra Türk olarak nitelediği ifade edildi.

Yazının ilgili bölümü şu şekilde:

“Ülkeme bağlılığım dinime bağlılığımdan fazladır” sorusuna verilen yanıt ittifakların milliyetçilik ile muhafazakarlığın birbirine ne denli kaynaşmaya başladığının da göstergesi.

Katılımcıların %55’i bu ifadeye katılmadığını söylüyor, tersten okunduğunda “dinime bağlılığım ülkeme bağlılığımdan daha ileri” diyenlerin oranı nüfusun yarısını geçiyor.

“Önce Müslüman sonra Türküm” söylemine katıldığını söyleyenlerin oranı da zaten %66 çıkarak bir önceki sorunun sağlamasını yapıyor.

Bu veri toplumdaki dini aidiyetin, etnik aidiyetten ne denli yüksek olduğu gerçeğini de önümüze koyuyor.

Bir ulus için bunun ne anlama geldiğini de aslında bir deneme olan Ölümcül Kimlikler adlı eserinde Amin Maalouf eski Yugoslavya örneği üzerinden on yıllar önce koymuştu.

Kitabında yer verdiği bir kişi, parçalanma öncesi Yugoslavya’daki bir Müslüman’a aidiyeti sorulduğunda, birinci sıraya ülkesini, ikinci sıraya yaşadığı bölgeyi, sonrasına etnik kimliğini, en sona da çok güçlü olmayan bir ses tonuyla Müslüman gelenekten geldiğini koyuyordu. Savaş ve parçalanma sonrası aynı kişiye aidiyeti sorulduğunda ilk sıraya Müslümanlığını, ardından Boşnak olduğunu bir zamanlar Yugoslav olduğunun hatırlatılmasından da hiç hoşlanmadığını tavrıyla gösterdiğini aktarır…

Bu araştırmaya bakıp bir gelecek tasavvurunda bulunmak ne denli doğru olur bilinmez.                                                                                                                                                                                                                              

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.