Komşusunun otomobiline tuğlayla zarar verdi, olay araç kamerasına yansıdı

Gündem (Web Sitesi) - Web Sitesi | 23.06.2026 - 14:46, Güncelleme: 23.06.2026 - 14:46
 

Komşusunun otomobiline tuğlayla zarar verdi, olay araç kamerasına yansıdı

Konya’da otomobilini sokak üzerine park eden kişi, sabah evden çıktığında aracını camı, aynası kırılmış, tamponu parçalanmış halde buldu. Araç kamerasını inceleyen vatandaş, saldırganın komşusu olduğunu tespit ederek şikayetçi oldu.

Olay, geçtiğimiz 17 Haziran Çarşamba günü gece saatlerinde meydana geldi. İddiaya göre, Halil İbrahim Turan, eşi ve çocuğuyla akşam saatlerinde evine geldiği sırada aracını sokak üzerinde bulunan araçların hizasında park etti. Turan, sabah çocuğunu okula götürmek için evden çıktığında otomobilini zarar verilmiş halde buldu. SALDIRGAN KOMŞUSU ÇIKTI  Araç kamerasını inceleyen Halil İbrahim Turan, komşusunun araca zarar verdiğini tespit etti. Görüntülerden yola çıkan Turan, 112 Acil Çağrı Merkezini arayarak durumu bildirdi. Olay yerine sevk edilen polis ekiplerinin incelemesinin ardından Turan, polis merkezine giderek şikayetçi oldu. 100 BİN TL'LİK ZARAR  Araç kamerasına yansıyan görüntülerde, komşu şahsın ilk olarak aracın cam silecek kollarını kırdığı daha sonrasında aracın aynasını kırarak aynı aynayla araca defalarda fırlatarak zarar verdiği görülüyor. Daha sonra aracını sanayiye götüren Halil İbrahim Turan, aracında 100 bin lira maddi hasar olduğunu ve yüklü miktarda aracının değer kaybı olduğunu öğrendi. KAMERA KAYITLARI İLE ŞİKAYETÇİ OLUNDU  Olay gününü anlatan Halil İbrahim Turan, "Arabamı akşam eşim ve çocuğumla evimin karşısında bulunan apartmanın önüne sokak üzerine park ettim. Herhangi bir şekilde yol kapatmadım. Tamamen kanuni, nizami şekilde park ettim. Sabah çocuğumu okula götürmek için çıktığımda aracımın parçalandığını gördüm. Camı kırılmış, aynası kırılmış, göçükler ve çizikler olmuş. Biz de bunları fotoğraflayarak, video çekerek ve araç içerisindeki güvenlik kamera kayıtlarıyla karakola giderek şikayetçi olduk" dedi. "KAMU ALANINA BAŞKA ARAÇ PARK EDİLMESİNİ İSTEMİYORLAR" Komşusunun aracına park nedeniyle zarar verdiğini anlatan Turan, "Aracımın asıl parçalanmasındaki sebep kapının önüne kendi alanları zannetmeleri. Orası hiçbir şekilde apartmana ait değil. Tamamen kamu alanı ve burayı işgal ediyorlar. Kamu alanına başka araç park edilmesini istemiyorlar. Daha önceden de başka araçlara zarar verilmiş. İnsanları da korkutmuşlar, kimse şikayet edemiyor. Şuanda çok tedirginiz, mahallede çok korku içerisinde yaşıyoruz. Komşularımız sürekli uyarıyor ama kimse sesini çıkartamıyor ifade dahi vermiyorlar" diye konuştu.  
Konya’da otomobilini sokak üzerine park eden kişi, sabah evden çıktığında aracını camı, aynası kırılmış, tamponu parçalanmış halde buldu. Araç kamerasını inceleyen vatandaş, saldırganın komşusu olduğunu tespit ederek şikayetçi oldu.

Olay, geçtiğimiz 17 Haziran Çarşamba günü gece saatlerinde meydana geldi.

İddiaya göre, Halil İbrahim Turan, eşi ve çocuğuyla akşam saatlerinde evine geldiği sırada aracını sokak üzerinde bulunan araçların hizasında park etti.

Turan, sabah çocuğunu okula götürmek için evden çıktığında otomobilini zarar verilmiş halde buldu.

SALDIRGAN KOMŞUSU ÇIKTI 

Araç kamerasını inceleyen Halil İbrahim Turan, komşusunun araca zarar verdiğini tespit etti.

Görüntülerden yola çıkan Turan, 112 Acil Çağrı Merkezini arayarak durumu bildirdi.

Olay yerine sevk edilen polis ekiplerinin incelemesinin ardından Turan, polis merkezine giderek şikayetçi oldu.

100 BİN TL'LİK ZARAR 

Araç kamerasına yansıyan görüntülerde, komşu şahsın ilk olarak aracın cam silecek kollarını kırdığı daha sonrasında aracın aynasını kırarak aynı aynayla araca defalarda fırlatarak zarar verdiği görülüyor.

Daha sonra aracını sanayiye götüren Halil İbrahim Turan, aracında 100 bin lira maddi hasar olduğunu ve yüklü miktarda aracının değer kaybı olduğunu öğrendi.

KAMERA KAYITLARI İLE ŞİKAYETÇİ OLUNDU 

Olay gününü anlatan Halil İbrahim Turan, "Arabamı akşam eşim ve çocuğumla evimin karşısında bulunan apartmanın önüne sokak üzerine park ettim. Herhangi bir şekilde yol kapatmadım. Tamamen kanuni, nizami şekilde park ettim. Sabah çocuğumu okula götürmek için çıktığımda aracımın parçalandığını gördüm. Camı kırılmış, aynası kırılmış, göçükler ve çizikler olmuş. Biz de bunları fotoğraflayarak, video çekerek ve araç içerisindeki güvenlik kamera kayıtlarıyla karakola giderek şikayetçi olduk" dedi.

"KAMU ALANINA BAŞKA ARAÇ PARK EDİLMESİNİ İSTEMİYORLAR"

Komşusunun aracına park nedeniyle zarar verdiğini anlatan Turan, "Aracımın asıl parçalanmasındaki sebep kapının önüne kendi alanları zannetmeleri. Orası hiçbir şekilde apartmana ait değil. Tamamen kamu alanı ve burayı işgal ediyorlar. Kamu alanına başka araç park edilmesini istemiyorlar. Daha önceden de başka araçlara zarar verilmiş. İnsanları da korkutmuşlar, kimse şikayet edemiyor. Şuanda çok tedirginiz, mahallede çok korku içerisinde yaşıyoruz. Komşularımız sürekli uyarıyor ama kimse sesini çıkartamıyor ifade dahi vermiyorlar" diye konuştu.

 

Konya HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.