Zeynel BOĞAN
Köşe Yazarı
Zeynel BOĞAN
 

Emlak Yönetim’in TOKİ İşlemleri Şaibeli

Son yıllarda Ak Parti Hükümeti TOKİ aracılığıyla toplumun ev ihtiyacını gidermeye dönük büyük bir yatırım programı başlattı. Çok güzel hareket!. Bu yatırım, halk nezdinde olumlu bir etki uyandırmaya başladı. Fakat bu büyük projeyi sulandırmak ve halk nezdinde küçük düşürmek için birileri yoğun mesai harcıyor, gibi geldi bana! Çünkü TOKİ evlerinde oturanlar için ciddi sıkıntılar dillendirilir oldu. Şikâyet Var Mersin Bozön’de TOKİ binalarını almaya hak kazanan vatandaşlar, son günlerde Emlak Yönetim kurumunun bazı uygulamalarından şikayetçi olmaya başladı. Bunlardan biri de merkezi ısıtma sistemine sahip olan konutların yakıt ihtiyacı için alınacak kömür ücreti üzerine yaşandı. Kış ayı için ısınma sorunu çözülecek imiş. 2+1 evde oturan ailelerden 22 bin lira yakıt parası talep edilirken; 3+1 dairede oturanlar 27 bin lira yakıt ücreti ödemek zorunda imiş. Konuyla ilgili şikayetlerini dile getiren vatandaşlar bilirkişiye başvurarak konuya dair izahat talebinde bulundu. Bilirkişi, yaptığı hesaplamada daha talep edilen paranın fahiş oranda olduğu tespitinde bulundu. Kaloriferin 24 derecede ve 24 saat boyunca yanması durumunda ayda en fazla 8 tonluk kömüre ihtiyaç duyulduğu ifade edildi. Bunu 22 daireye böldüğünüzde hane başına yarım tonu bulmayan bir yakıt tüketimi ortaya çıkıyor. Kaloriferin 3 ay yanması durumunda maksimum 1,5 ton yakıtın tüketilmesi öngörülüyor hane başına. Fakat buna rağmen hane başına 22.000 liradan 27.000 liraya değişen bir yakıt ücret tarifesi vatandaşa bildirildi. Bozön’de Mağdur Var Bozön TOKİ konutlarında yaşayan vatandaşlar, Emlak Yönetim’in kendilerine sunduğu fiyat ve tarifelendirmeleri kabul etmediler. Üstelik imza toplayarak şikâyette bulundular. Bu tarifenin hakkaniyete uymadığını bildiren vatandaşlar açıkçası “ödeyemeyiz" dediler. Evleri alırken bir hayli borca düşen halk, o yetmezmiş gibi bir de devasa bir yakıt ücreti ödemeye mecbur bırakıldı. Kömürün tonu ne kadar, kardeşim? Baktım. Soma kömürü alınırsa 22 bin liraya yaklaşık 4 ton kömür alınır. Hane başı yaklaşık 4 ton kömür alabilir. 22 hane ile çarpılır ise takriben 88 ton kömür eder. Konuyla ilgili bir avukat kapsamlı bir araştırma yapmış ve gereğinden 3.5 kat fazla ücret talep edildiğini tespit etmiş. Allah aşkına, konutlarda yakılması için alınan kömür miktarı ne kadar? Ne kadarı yakılacak? Bu kömürü nereden ve ne kadara alıyorsunuz? Hodri meydan! Akıl kârı değil! Bu işte bir bit yeniği var! Vatandaşlar iptal talebinde bulunuyor; fakat Emlâk Yönetim üç maymunu oynuyor. Vatandaşlar tekrar borçlandırılıyor. Başvurmadık makam ve merci kalmadı! Ama ne çare! Vatandaş diyor ki: “Emlak Yönetim yaklaşık üç aydır burada. Daha bir aydır ellerine bezi aldılar temizliğe başladılar.” Anlayacağınız temizlik için de ayrı bir tarife söz konusu. Hâlihazırda 12.000 lira konut taksiti ödeyen vatandaşlar, bu kez farklı faturalarla karşı karşıya kaldı. Halk, dara düştü. Evdeki hesap çarşıya uymadı! Resmen haracı andıran tarifelendirmeler var! Vatandaş dayanamaz! Vatandaş “Emlâk Yönetim’in, Ak Parti'nin, teşkilatlara yaptığı bir kıyak” olduğunu düşünüyor. Bilemiyorum, nasıl bir tespitte bulunduklarını! Fakat ücretlendirmelerin “haraç" olduğu düşüncesi TOKİ sakinlerince yaygın bir kanaat haline geldi. Yanlıştan Dönmek Lazım Son zamanlarda Limon üreticileri için Ak Parti teşkilatının sokağa döküldüğünü ifade eden vatandaşlar “bizim için kılını kıpırdatan yok, her zamanki gibi” dedi. Vatandaşlar Ak Parti teşkilatı için “teşkilat her zaman bizim için suçlu. Suçlu da. Ankara'dan Recep Tayyip Erdoğan bizim işlerimizi halletti. Teşkilatın kapısının önünü ta Ankara'dan Reis temizliyor.” dedi. Bozön’deki mağduriyet Ak Parti'ye oy kaybı olarak geri dönecek… Teşkilatta görevli isimlerle görüştüklerini ifade eden vatandaşlar çözüm bulunamadığından yakındı. Vatandaşın şikayeti şu şekilde: “Mersin teşkilatının -her zamanki gibi- partiye bir tane oy kazandıramadığı gibi hiç oy kaybetme kaygısı kaygısı bile yok… Yazıklar olsun! Reis 7/24 çalışmasına rağmen.” Asıl acı olan konu, vatandaşın, derdine derman bulacak bir merci bulamamasıdır… Hakikaten ortada haksız bir talep var. Vatandaş mağdur ediliyor; fakat bu sorunu çözecek bir yetkili isim bulunamıyor. İnsanlar, kendisini güvende hissetmez ise bu ülkede çok şey değişir. İktidar bile. Millet, kimsenin gözünün yaşına bakmaz. Merak ediyorum, vatandaşın bu mağduriyetini kim çözecek? Yok mu bir babayiğit?
Ekleme Tarihi: 04 Ekim 2025 -Cumartesi

Emlak Yönetim’in TOKİ İşlemleri Şaibeli

Son yıllarda Ak Parti Hükümeti TOKİ aracılığıyla toplumun ev ihtiyacını gidermeye dönük büyük bir yatırım programı başlattı. Çok güzel hareket!. Bu yatırım, halk nezdinde olumlu bir etki uyandırmaya başladı. Fakat bu büyük projeyi sulandırmak ve halk nezdinde küçük düşürmek için birileri yoğun mesai harcıyor, gibi geldi bana! Çünkü TOKİ evlerinde oturanlar için ciddi sıkıntılar dillendirilir oldu.

Şikâyet Var

Mersin Bozön’de TOKİ binalarını almaya hak kazanan vatandaşlar, son günlerde Emlak Yönetim kurumunun bazı uygulamalarından şikayetçi olmaya başladı. Bunlardan biri de merkezi ısıtma sistemine sahip olan konutların yakıt ihtiyacı için alınacak kömür ücreti üzerine yaşandı.

Kış ayı için ısınma sorunu çözülecek imiş. 2+1 evde oturan ailelerden 22 bin lira yakıt parası talep edilirken; 3+1 dairede oturanlar 27 bin lira yakıt ücreti ödemek zorunda imiş. Konuyla ilgili şikayetlerini dile getiren vatandaşlar bilirkişiye başvurarak konuya dair izahat talebinde bulundu.

Bilirkişi, yaptığı hesaplamada daha talep edilen paranın fahiş oranda olduğu tespitinde bulundu. Kaloriferin 24 derecede ve 24 saat boyunca yanması durumunda ayda en fazla 8 tonluk kömüre ihtiyaç duyulduğu ifade edildi. Bunu 22 daireye böldüğünüzde hane başına yarım tonu bulmayan bir yakıt tüketimi ortaya çıkıyor.

Kaloriferin 3 ay yanması durumunda maksimum 1,5 ton yakıtın tüketilmesi öngörülüyor hane başına. Fakat buna rağmen hane başına 22.000 liradan 27.000 liraya değişen bir yakıt ücret tarifesi vatandaşa bildirildi.

Bozön’de Mağdur Var

Bozön TOKİ konutlarında yaşayan vatandaşlar, Emlak Yönetim’in kendilerine sunduğu fiyat ve tarifelendirmeleri kabul etmediler. Üstelik imza toplayarak şikâyette bulundular. Bu tarifenin hakkaniyete uymadığını bildiren vatandaşlar açıkçası “ödeyemeyiz" dediler.

Evleri alırken bir hayli borca düşen halk, o yetmezmiş gibi bir de devasa bir yakıt ücreti ödemeye mecbur bırakıldı. Kömürün tonu ne kadar, kardeşim? Baktım. Soma kömürü alınırsa 22 bin liraya yaklaşık 4 ton kömür alınır. Hane başı yaklaşık 4 ton kömür alabilir. 22 hane ile çarpılır ise takriben 88 ton kömür eder. Konuyla ilgili bir avukat kapsamlı bir araştırma yapmış ve gereğinden 3.5 kat fazla ücret talep edildiğini tespit etmiş.

Allah aşkına, konutlarda yakılması için alınan kömür miktarı ne kadar? Ne kadarı yakılacak?

Bu kömürü nereden ve ne kadara alıyorsunuz?

Hodri meydan! Akıl kârı değil! Bu işte bir bit yeniği var! Vatandaşlar iptal talebinde bulunuyor; fakat Emlâk Yönetim üç maymunu oynuyor. Vatandaşlar tekrar borçlandırılıyor. Başvurmadık makam ve merci kalmadı! Ama ne çare!

Vatandaş diyor ki: “Emlak Yönetim yaklaşık üç aydır burada. Daha bir aydır ellerine bezi aldılar temizliğe başladılar.”

Anlayacağınız temizlik için de ayrı bir tarife söz konusu. Hâlihazırda 12.000 lira konut taksiti ödeyen vatandaşlar, bu kez farklı faturalarla karşı karşıya kaldı. Halk, dara düştü. Evdeki hesap çarşıya uymadı!

Resmen haracı andıran tarifelendirmeler var! Vatandaş dayanamaz!

Vatandaş “Emlâk Yönetim’in, Ak Parti'nin, teşkilatlara yaptığı bir kıyak” olduğunu düşünüyor. Bilemiyorum, nasıl bir tespitte bulunduklarını! Fakat ücretlendirmelerin “haraç" olduğu düşüncesi TOKİ sakinlerince yaygın bir kanaat haline geldi.

Yanlıştan Dönmek Lazım

Son zamanlarda Limon üreticileri için Ak Parti teşkilatının sokağa döküldüğünü ifade eden vatandaşlar “bizim için kılını kıpırdatan yok, her zamanki gibi” dedi.

Vatandaşlar Ak Parti teşkilatı için “teşkilat her zaman bizim için suçlu. Suçlu da. Ankara'dan Recep Tayyip Erdoğan bizim işlerimizi halletti. Teşkilatın kapısının önünü ta Ankara'dan Reis temizliyor.” dedi.

Bozön’deki mağduriyet Ak Parti'ye oy kaybı olarak geri dönecek…

Teşkilatta görevli isimlerle görüştüklerini ifade eden vatandaşlar çözüm bulunamadığından yakındı. Vatandaşın şikayeti şu şekilde: “Mersin teşkilatının -her zamanki gibi- partiye bir tane oy kazandıramadığı gibi hiç oy kaybetme kaygısı kaygısı bile yok… Yazıklar olsun! Reis 7/24 çalışmasına rağmen.”

Asıl acı olan konu, vatandaşın, derdine derman bulacak bir merci bulamamasıdır…

Hakikaten ortada haksız bir talep var. Vatandaş mağdur ediliyor; fakat bu sorunu çözecek bir yetkili isim bulunamıyor. İnsanlar, kendisini güvende hissetmez ise bu ülkede çok şey değişir. İktidar bile. Millet, kimsenin gözünün yaşına bakmaz.

Merak ediyorum, vatandaşın bu mağduriyetini kim çözecek? Yok mu bir babayiğit?

Yazıya ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (110)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Ayşe kılınç
(03.10.2025 23:17 - #761)
Hocam daha iyi anlatılamazdı mersin bozon TOKİ ayşe sultan konutları adına teşekkürker
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mehmet
(03.10.2025 23:25 - #762)
Destek istiyoruz bu konuda Dar gelirliyiz ve mersin ciky sicak bir şehir
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Desperado
(03.10.2025 23:28 - #763)
Evet bende o mağdurlardan biriyim. Sesimizi duyulduğunu için çok teşekkür ederiz. Umarım daha büyük mecralara ulaşır bu haber. Çünkü gerçekten şaibeli bir durum . Yetkililerin olaya et atması gerekli
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bozön
(03.10.2025 23:30 - #764)
Alınan kömürün markası cinsi kalitesi nedir ne değildir hiç bir bilgi yok . Sadece fahiş bir fiyat oh ne âlâ memleket...
Ayşe su Kullanacakları kömür fındık kömür diye ithal bir kömürcü ise Türkiye'de hiç kömür Yok ya piyasa fiyatı 9000 ile 11.000 arası tabii bunlar toptan alırca eminim 6000'e kadar düşürüyorlardır
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ser23
(03.10.2025 23:43 - #765)
Toki Emlak Yönetiminin gerçekten yaptıkları çık yanlış. Dar gelirli ailelere ev yapılmış, insanlar zaten aylık ödeme yapıyor. bunun üzerine aidatlar normal sitelerin iki katı. Mersin gibi biryerde istenilen kömür paraları olması gerekenin çok üstünde. Dar gelirli ailelere yapılan bu evlerin ne anlamı kaldı.
Ayşe kılıç Reis koca koca yatırımları yapıyor koca koca hastaneler yapıyor koca koca TOKİ'ler yapıyor ama ondan sonra teslim alan emlak yönetimdi yok hastane müdürüydü şerefsizler içine ediyorlar haberi oluyor mu bakalım reis'in
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hanifi
(03.10.2025 23:46 - #766)
Evet aynen belirttiğiniz gibi bu konuda çok maduruz ve gerçekten bu cok yuksek bi mevla evimizin peşinatı odeyeli cok olmadi 12 bin küsur taksit ve aylık 1200 aidat ödüyoruz birde aylik 6 bin kömür parasini nasil oderiz biz dar gelirliyiz ve devletimiz dar gelirliye yapti bu evleri ama emlak konut bunu anlamak istemiyo buz mumkun değil bukadar yüksek bi mevlayi odeyemeyiz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mersinli33
(03.10.2025 23:48 - #767)
Bizde Çavak 1. Etap hak sahiplerindeniz. Bizim evlerinde yakında teslim edileceği söyleniyor. Yukarıda yazılanlar doğruysa biz dar gelirlilerin vay haline...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sakine
(03.10.2025 23:50 - #768)
Çok teşekkür ederim bu konuyu ele aldığınız için gerçekten çok sıkıntı yaşıyoruz evlerimizin çıktığına bile sevinemiyoruz şahsen ben evime taşınamıyorum bu sorunlardan imkansızlıktan dolayı bu yönetimin değişmesini istiyoruz ve bu yakıt için ya bu sorunlara bir çare bulunmasını istiyorum yetkililer duysun artık sesimizi siz de bizim sesimize tercüme olduğunuz için tekrar teşekkür ederim.
Teşekkürler Sağ olsun Zeynel hocam iyi ki var Allah başımızdan eksik etmesin ne zaman sıkıştığımızda evimizden tuttu Allah razı olsun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Leyla
(04.10.2025 00:06 - #769)
Tüm şikayetlerimizi kaleme aldığınız için teşekkür ederim yokmu sesimizi duyan KİMSE YOKMUUUU
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Fatma Yılmaz
(04.10.2025 00:07 - #770)
Yetkililerce bu durumun gözden geçirilmesini istiyoruz belki de devletimizin bilgisi olmadan özel yöneticiler tarafından belirlenen bu miktar dar gelirinin ödeyemeyeceği bir miktardır
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ayşe kılınç (mersin TOKİ 2000 konut hak sahibi olunca)
(04.10.2025 00:16 - #771)
Devlet bize Koskoca ev yaptı 12 bin lira taksit ödüyoruz şükürler olsun ama 2 ayda elinde belki zor olan Emlak konuta Kömür parası ile beraber 6 ay 6000 lira Ödeyeceğiz hangi mantığa hangi vicdana sardı resmen haraç kesmek
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Memo
(04.10.2025 00:21 - #772)
Hesaplama yapmayı bilmiyorlar sanırım Mersin’i Erzurum veya Kars ile karıştırmışlar
Ayşe Kılınç Anneciğim inanmayacaksın ama Erzurum bile bu kadar ödemiyor ki
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İbrahim
(04.10.2025 06:42 - #773)
Elinize emeğinize sağlık gerçekleri çok güzel ifade etmişsiniz. Hakkımız olanı istiyoruz haksızlığa hayır!
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gamze
(04.10.2025 06:43 - #774)
Emlak yönetim bize resmen haraç uyguluyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gamze
(04.10.2025 06:45 - #775)
Emlak yönetim yakmadıgı ayın parasını ıstıyor bizden resmen zorla bunu odeyın dıyor taleplerimizi karşılamıyor mersin ıcın sarkılara söz olmuş güneş cıksa yaz yağmuru yagsa kış olur bu fiyat cok nasıl ödeyelim yönetim bunu yapmamalı REISIM GORSUN DUYSUN ARTIK YETER 5 YILDIR BEKLEDIK COK SUKUR DEDIK EMLSK YONETIM HARAÇ KESIYOR
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gamze
(04.10.2025 06:45 - #776)
Mersin gibi bir şehirde saten 3 4 ay soğuk oluyor saten bu parayı ben elektrikli ısıtıcı ile ısınsam bile bu kadar para tutmaz kesin yönetim parayı yiyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gamze
(04.10.2025 06:46 - #777)
Devletimin dar gelirliler engelliler ve emekliler icin yaprigi guzel evlerimiz icin 12000 tl oderken aidata 1200. Yakacak icinde 22000 toplamda 6 ay boyunca 4250 den odemek cok fazla butcemize. Aldigimiz maas 17 bin tl zaten . Hala bir cogumuz tanisamadik bende oyle . . Kara kara dusunur olduk . Sayin hocam duygularimiza tercuman olmussunuz. Reisimizin haberi yoktur boyle magdur edildigimizden dusunuyorum. Bilse eminimki buna izin vermezdi..
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gamxe
(04.10.2025 06:47 - #778)
Emlak yönetim Eylül ayı ıcın yakmadıgı komuru borçlandıryo insanlara açıklama yapmadan imza topluyor borca koyuyor verırım diye vermezsen mahkemelik olursun temizlik yarı yamalak asansör calışmıyor sadece para bıktık valla
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Recep Doğanay
(04.10.2025 07:06 - #779)
Kalofer yanmayan ayın parasini talep etmek akıl tutulması resmen
Ayşe kılıç Reisim bundan haberi yok arkadaşlar ama duyacak sesimizi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İbrahim
(04.10.2025 07:13 - #780)
Mersin tokiye kömür şansı diliyoruz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gamze
(04.10.2025 07:18 - #781)
Mersin EMLSK YONETIM HARAÇ KESIYOR DEVLET BU KOMURU ZATEN BRDAVA VERIYOR AYLIK 18BIN ODEMEM CIKIYOR KOMURLE BERABER KARDESIM BIZ YASAMSYSLIM MI
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mersinli
(04.10.2025 07:46 - #782)
Bu dar gelirli insanların çektiği nedir böyle ya 5 yıl TOKİ evlerini bekledik tam aldık diye sevindik yönetim denen bi oluşum çıktı yakıt mış aidatmış ev ödemesinden daha çok belimizi büktü mersin toki evleri yönetimi artık bırakın yakmamızı da sevincimizi yaşayalım düzgün yapın işinizi Mersin gibi bi yerde 27 bin TL yakıt parasına karadenizliler bile güler o kadar yakıt parasına biz ısınmıyoruz diye
Ayşe su Mercedes standart güvenlik güvenliği olmayan sitelerde sadece temizlik olan yerlerde aidat 600 lira biz 1200 lira ödüyoruz 3 aydır buradalar bir aydır temizliğe başladılar resmen haraç
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tuğba
(04.10.2025 08:18 - #783)
Dar gelirli vatandaşa yapılan konutlarda Eylül ayında yakmadığı kömür parasını istiyor Mersin gibi bir yerde çok fazla kömür bedeli ve aidat çok yüksek Memnun değiliz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Cem
(04.10.2025 08:22 - #784)
Evt aynen yazıldığı gibi dar gelirliye yaptıkları evin aidatı lüks ev aidatı gibi sanki bu sorunu çözecek bir merci bulunamıyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ferobaskan
(04.10.2025 08:41 - #785)
MERHABALAR ZEYNEL BEY BU HABER COK ÖNEMLİ Konu: Kömür Bedeli ve Ödeme Güçlüğü Mersin ili Mezitli ilçesi Bozön Mahallesi TOKİ Konutları’nda ikamet etmekteyim. Kömür bedelleri yüksekliği hakkında daha önce toplu dilekçe verdik, ayrıca Emlak Yönetim müdürleri ile 2 kez toplantı yaptık. Ancak herhangi bir indirim veya kolaylık sağlanmadı. Talep edilen kömür bedelleri; 2+1 daireler için 22.999 TL 3+1 daireler için 27.897 TL’dir. Ödeme şekli 1 peşin + 5 taksit olarak belirlenmiştir. Ancak gelir durumumuz buna uygun değildir. Taksitlerin son günü gelmiştir ve ödenemeyen borçlara _aiz uygulanacağı bildirilmiştir. Bu durum bizi icra tehdidi ile karşı karşıya bırakmaktadır. Talebimiz; kömür bedellerinin makul seviyeye çekilmesi, faiz uygulanmaması ve ödeme kolaylığı sağlanmasıdır. Gereğini bilgilerinize arz ederim. Ad Soyad: …FERHAT KARAKAYA………………………… Adres: …BOZÖN MERKEZ TOKİ EVLERİ MERSİN
Ayşe kılıç Anneciğim yorum çok güzel olmuş kopyala yapıştır bunu herkes her yere yaz anneciğim
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İsmail atım
(04.10.2025 08:44 - #786)
Mersin’de yalıtımlı sıfır evde ısınma için 27.000 TL verilir mi? Kesinlikle akıl işi değil. Zaten iki ay kış yaşıyoruz. TOKİ yakıt mağdurlarının sesine kulak verilmeli, bu para alınmasın herkes kendi imkanıyla isinsin, ileride doğalgaza geçilince kim ne yaktıysa onu öder.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mahmut Özkan Özcan
(04.10.2025 09:06 - #787)
Merhabalar hayırlı günler olsun inşallah bu konuyu cimere gönderebilir misiniz
Ayşe Kılınç Komşum hiçbir yer kalmadı ödeyemez diye imza verdik to yönetimi verdik valiliğe kaymakamlığa cimer'e o kadar ki insanların artık başvurusunu kabul etmiyor cömer
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mesut
(04.10.2025 09:29 - #788)
Teşekkür ederiz hakkımızı ifade eden bir yazı yazdığınız için
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bülent mamiş
(04.10.2025 09:33 - #789)
Bu kadar olmaz Yurkanla uyuruz daha iyi 27 nedir kömür medeni alıyoruz
Ayşe Kılınç Hayır işin garip tarafı bu kömürü devlet dar gelir misin'e bedava veriyor zaten devletin bize bedava verdiği kömürden bu kadar para istiyorlar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gül
(04.10.2025 09:36 - #790)
Gül Bu konuda dilekçe yazdık Yönetim toplandı yaptı hane sahipleri ödeyemıyecegini makul bir fiyatta anlaşılması gerektiği söylendi Ama bize mesaj olarak borç bilgisi taksit leri ödememez isek\eza uglanacak felan filan tehditler Lütfen sesimizi duyun bozon 2 . Etap
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bayram Karayiğit
(04.10.2025 09:36 - #791)
Mersin'de n soğuklar Kasım da başlar Mart a biter 4 ay için 22 bin çok klima açsan bu kadar gitmez
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ceyhan
(04.10.2025 09:37 - #792)
Tam yerinde bir yazı ,,bnde bozön köyü sakinlerindenim 25 yıldır mersinde yaşıyorum 4 sene öncesine kadar sosyal yardımlaşmanın 25 torba 25 kiloluk kömürünü ücretsiz kullandık ,,emlak yönetimin yaptığı resmen soygun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gamze
(04.10.2025 09:47 - #793)
Emlak yonetımın aylık komur parasını ödeyemeyiz Eylül ayında komur mu yakılır mersinde aylık ucret 4 bin komur parası mudur bey vermezsen faiz uygularım mahkemeye verırım böyle bı uslu olamaz kapı kapı dolaşıp kağıdı dağıtıp sonra imza attırıyor bu dolandırıcılık resmen komur parasının gulum olmadığını devletin herkese komur yardımı yaptığını bile bile borca sokuyor beni reis bunları duysa bunlara ak parti teşkilatına kayyum atar 13 bin odeme 1200 aıdat asansör calısmıyo temizlik 3 ay ucret alan emlak yönetim bır hafta baskılarımız sayesinde temizlik yaptı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gamze
(04.10.2025 09:49 - #794)
Mersin mezıtlı BOZON TOKI emlak yonetım HARAÇ kesıyor toplantıda talepleromız oldu mudur dalga geçiyor odemeyecegımıxı yetkili merci soyle derdimiz mudur tehdidi ediyor bizi toplantı yapmak zorla imza attırmak nedir....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gamze
(04.10.2025 09:52 - #795)
MEZITLI TOKI EMLSK YONETIM HARAC KESIYOR DAR GELIRLIYE OLAN BINADA 1200 AIDAT ALINIYOR YAPTIKLARI HICBIRSEY YOK MUDUR ODASINDA HIC YOK SUREKLI NOTERDE ORDA BURDA BNM YONETIMIM BU OLAMAZ HERSEYI TEHDIT EDEREK YAPIYOR IMZALATTIRIYOR VERDİĞİMİZ AIDAT AVANS PARALARI SITEYE YAPILAN HICBISRY GORMEDIK GIDER TABLOSU CIKARMIYO 3 AYDIR
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gsmze
(04.10.2025 09:55 - #796)
Mezitli Bozön Toki'de oturuyoruz, emlak konut daire başı 23 bin ile 28 bin yakıt parası istiyor. Vermek zorundasınız diyorlar ve her gün borcunuza faiz işliyor. Biz dar gelirliyiz Bu paraları ödeyecek bütçemiz olsa zaten Toki'ye bile yazılamazdık. Kiradan kurtulduk, artık kendi evimize geçtik diye sevinirken emlak konutun sömürüsüne maruz kalıyoruz. Bu evlerde oturanlar 14 bin ile 22 bin maaş alan insanlar. Hükümetinizin bize uygun görmüş olduğu maaşla yine hükümetinizin yönetimi eline vermiş olduğu emlak konutun kömür ücretlerini ödeyemiyoruz. Bozön Toki Hak Sahipleri'nin sesini duyun, bu soyguna, bu haksızlığa duyarsız kalmayın.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Eyyüp YILMAZ
(04.10.2025 10:00 - #797)
Emlak yönetimin yüksek kömür ücreti ve yüksek aidat almasından dolayı evdeki hesap çarşıya uymuyor.develtimiz ev verdi diye sevinirken emlak yönetim mağdur etti. Dar gelirli vatandaşlarımızı gerçekten zorluyorlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Eyyüp YILMAZ
(04.10.2025 10:04 - #798)
Yetkililerden çözüm bulmalarını ve bu mağduriyete son verilmesini istiyoruz.normalden 3-4 katı fazla kömür ücreti talep ediliyor.borç çıkartılıyor.nasıl bir ziyniyet bu.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hasan Bey
(04.10.2025 10:07 - #799)
Çok teşekkürler evin taksiti aidat birde üzerine kömür parası eklenince asgari ücrete yaklaşıyor Bu konu hakkında kaymakamlık valilik ve tüketici hakları na imzalı dilekçeler verildi. İnşallah sesimiz duyulur
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
TOKİ hak sahibi
(04.10.2025 10:07 - #800)
Elinize sağlık içinde olduğumuz bu zor durumumuzu tam anlamıyla ifade ettiler biz teşekkür ederiz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Toki 2000li
(04.10.2025 10:11 - #801)
Emlak konut yöneticileri Kars'ta yaşıyor galiba. Burası Mersin ve kış 2 ay bile sürmüyor. Bölgeye göre düzenleme yapılsın. Yada yakılmasın. Klima ile gayet güzel ısınıyoruz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bozontoki
(04.10.2025 10:12 - #802)
Teşekkür ediyoruz destek bekliyoruz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Beklir
(04.10.2025 10:25 - #803)
Zeynel bey kaleminize yüreğinize sağlık vatandaş zaten zar zor taksit ödeyecek Kömür ,aidat vatandaş bunun altından nasıl çıkacak resmen soygun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tahsin Polat
(04.10.2025 10:26 - #804)
Millete çöküyorlar. Yazıklar olsun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
BOZONLU
(04.10.2025 10:29 - #805)
Evet bende o mağdurlardan biriyim. Sesimizi duyulduğunu için çok teşekkür ederiz. Umarım daha büyük mecralara ulaşır bu haber. Çünkü gerçekten şaibeli bir durum . Yetkililerin olaya et atması gerekli
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sultan Srg
(04.10.2025 10:30 - #806)
Güya dar gelirli aileler için yapılmış bir proje ama eve yerlesmeden 22 bin TL kömür parası isteniyor,asansör yok , temizlik problemi hat safhada ,aylık aidat 1200 tl ,bizler dar gelirli aileleriz,bu kadar imkanımız yok,bizleri zorda bırakıyorsunuz
Sevda Aynen katılıyorum ben okadar mevlayı ödeyecek durumunda değilm
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ayşe
(04.10.2025 10:30 - #807)
Bu soruna değindiğiniz için teşekkür ederiz, inşallah bir çözüm olur
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Aslan
(04.10.2025 10:35 - #808)
Kömür istemiyoruz
Latif İstemiyoruz diye bişe yok devletin bedava dağıtığı kömürü bizlere faiş fiyatlara satmalarına karşı dik duruş sergilemeliyiz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Husniye
(04.10.2025 10:48 - #809)
Çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun bu haksızlığa ses olduğunuz icin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Duran kultan
(04.10.2025 10:53 - #810)
TOKİ Hak sahibi olarak çok doğru bir tespitte bulunmuşsunuz teşekkür ediyorum
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Doga dogan
(04.10.2025 10:56 - #811)
Mersin'e kış 2 bilemedin 3 ay oda doğu illerine bakınca kış değil, bu fiyatlar fahiş.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Nilay
(04.10.2025 10:57 - #812)
Bende toki 2000 konut bozon hak sahibiyiz iki ay oldu daha taşınma ücretini denklestiremedik 28000 TL kömür parasi istiyorlar 3+1 lere el insaf biz Bi asgari ücretle geçinen birisiyiz yazık yapmayın Allah için zaten zor geciniyoruz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
TOKİ şaibeli
(04.10.2025 10:58 - #813)
Biz dar gelirli insanlarız villalarda istenilen aidat ve Erzurum Kars’ta yakılacak kömürün maliyeti kadar maliyet çıkarılamaz aylık ödememiz 21 BİN neye göre bu ödeme ?asgari ücret bile 22 BİN lira insanlarla alay mı ediliyor lütfen çözüm istiyoruz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Davut İşyapar
(04.10.2025 11:01 - #814)
Evet Zeynel Bey Devletimiz bize dar gelirli ailelere ev yapıp verdi ama bu emlak yönetim gerek aidatı gerek bu fahiş fiyatta kömür parası ile bizleri zor duruma düşürüyor bizler bu paraları ödeyemeyiz sayın Cumhurbaşkanımız ve devletimizin bizlere yardımcı olmasını bekliyoruz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Seval
(04.10.2025 11:02 - #815)
Tüm şikayetlerimizi kaleme aldığınız için teşekkür ederim
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ayşegül
(04.10.2025 11:04 - #816)
Helal olsun size ki duydunuz bizi güya dar gelirliyiz dedimki maaşımız sadece evi ancak kapatacak diye yöneticimiz sıkıntı bizde değil asgari ücretin azlığında dedi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Havva
(04.10.2025 11:04 - #817)
Sesimizi duyun lütfen bozön toki sakinleri olarak zor durumdayız
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Adanalı
(04.10.2025 11:06 - #818)
Sesimizi merciler duysun Mersin sıcak bı memleket günesin cıksın yaz yağmuru yagsa kış olur bu fiyat Mersin ıvın cok
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gamze
(04.10.2025 11:07 - #819)
Komur istemiyoruz bu mebla cok devlet zaten dar gelirlere komur veriyor evin tskdı aıdat vallahi zorlanıyoruz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Halime
(04.10.2025 11:08 - #820)
Ben bir emekli maaşımla taksit ve aidatı öderken zaten zorlanıyorken şimdi yönetimin bu kömür parası adı altında istemiş olduğu uçuk fiyatı da ödersem nasıl ayın sonunu getireceğim
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gamze
(04.10.2025 11:09 - #821)
fahiş fiyat Mersin emlak yonetım uyguluyor Mersin sahipsiz bı memleket mı vekiller neden sesımız olmuyor oy toplamaya buralara uğrarlar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emine Acartürk
(04.10.2025 11:20 - #822)
Dar gelirli hak sahibleri olarak sorunumuzun giderilmesi için sesimizi duysunlar yüksek rakamlarla kömür parasını ödememiz için baskı uygulanıyor ödemiyoruz demiyoruz uygun rakamlar çıkarsınlar hepimizin maddi gelir durumu belli ödeyemiyoruz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Adanalı
(04.10.2025 11:29 - #824)
Mersin sahipsiz bı memleket yaptılar REIS BUNLARI GORSE gerekeni yapar hizmet yapın insanlara yeter fahıs komur fiyatı bu nedır ya millet zengin oşsa dagın basına mı gelirdi sevindik ev cıktı sonu gelmiyor paranın
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gamze
(04.10.2025 11:30 - #825)
Reisim bunlardan bı haber yoksa gerekeni yapardı...mersinde emlak yonetım haraca kesiyor bu nedır ya komur parası aylık 4 bin aıdat 1200 evin taksıdı13 bin nasılsın gecınelım...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Suat
(04.10.2025 11:31 - #826)
Toki Emlak Yönetiminin gerçekten yaptıkları çık yanlış. Dar gelirli ailelere ev yapılmış, insanlar zaten aylık ödeme yapıyor. bunun üzerine aidatlar normal sitelerin iki katı. Mersin gibi biryerde istenilen kömür paraları olması gerekenin çok üstünde. Dar gelirli ailelere yapılan bu evlerin ne anlamı kaldı.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gamze
(04.10.2025 11:32 - #827)
Dar gelirli aileye emlak yonetım fahıs fiyat uyguluyor....eylülde komur parası nedır reisim duy bizi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gamze
(04.10.2025 11:32 - #828)
Reisim bunlardan bı haber yoksa gerekeni yapardı...mersinde emlak yonetım haraca kesiyor bu nedır ya komur parası aylık 4 bin aıdat 1200 evin taksıdı13 bin nasılsın gecınelım...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bozön
(04.10.2025 11:35 - #830)
Emlak yönetimin yaptık soygundur bu . Mersin gibi bir yerde bu kadar ısınma ucretimi olur .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Poyraz
(04.10.2025 11:41 - #832)
Ayşe sultan konutlari diye bir yer yok bi taraflarinizdsn uydurmayin oturduğum toki konutlarini
İl temsilcisi Biz konut sahipleri bu ismi koyduk sen toki diyebilirsin ama saygılı ol
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sevda
(04.10.2025 11:41 - #834)
Evet bende o madurlardan biriyim devlet bize dargelirli aileler adına yaptığı tokide aylık 12 bin taksit ödeniyor 1200 aydat üstüne de 6 bin kömür parası isteniliyor bizlerin onu ödeyecek durumu yok bu yüzden sesimizi duyurmak istiyoruz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sevda
(04.10.2025 11:43 - #836)
Destek istiyoruz bu konuda
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gülistan
(04.10.2025 11:47 - #843)
Çok tşkler gerçekten bu konuyu ele aldığınız için biz zaten dar gelirli aileleriz bu kadar aidat bu kadar kömür parası verecek gücümüz yok
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ayşe Kılınç
(04.10.2025 11:47 - #844)
Bir de işin garip tarafı devlet bu kömürü Bize Dar gelirli zaten bedava veriyor devletin Bize bedava verdiği kömürden emlak yönetimi bu parayı istemesi haraç değil de nedir Ne için bundan haberi yok
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ali
(04.10.2025 11:49 - #845)
İlginiz için teşekkür ederiz Bizler dar gelirli insanlar olarak bu fahiş fiyatları ödeyemiyoruz Mersin gibi ılıman iklimi olan şehir ile Erzurum ısınma konusunda aynı tutuluyor Bu yanlıştan dönülmesini istiyoruz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Habib
(04.10.2025 11:58 - #846)
Emlak yönetimin yaptık soygundur bu . Mersin gibi bir yerde bu kadar ısınma ucretimi olur
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hafize
(04.10.2025 12:00 - #847)
İlginiz için teşekkür ederiz Bizler dar gelirli insanlar olarak bu fahiş fiyatları ödeyemiyoruz Mersin gibi ılıman iklimi olan şehir ile Erzurum ısınma konusunda aynı tutuluyor Bu yanlıştan dönülmesini istiyoruz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bora baba
(04.10.2025 12:37 - #848)
) (04.10.2025 00:16 - #771) Devlet bize Koskoca ev yaptı 12 bin lira taksit ödüyoruz şükürler olsun ama 2 ayda elinde belki zor olan Emlak konuta Kömür parası ile beraber 6 ay 6000 lira Ödeyeceğiz hangi mantığa hangi vicdana sardı resmen haraç kesiyorlar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
TOKİ Mersin haksızlık var
(04.10.2025 12:38 - #849)
Biz çözüm istiyoruz devletin verdiği dar gelirli evleri bizlere gereğinden fazla ücretlere malertiler kömür parasını aidatı ödeyemiyoruz evler halen eksik yapıp ayan tadilatlar var 3 ay geçti halen düzen sağlanamadı çözüm istiyoruz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Fatma yenibinar
(04.10.2025 13:25 - #850)
Bizim sorunlarımızı dile getirdiğiniz için teşekkür ederiz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gamze
(04.10.2025 13:37 - #851)
Devletim uygularım ev yapmış taksıdı komur parasından az bu neyın nesi bız kime haraca veriyor Eylül ısınma bedeli 4bın kusur 486 aıle var bu bedel cok herkes komur yardımı devletten alıyor bu ucretu odeyemeyıx
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emel
(04.10.2025 13:55 - #852)
İlginiz için teşekkür ederiz Bizler dar gelirli insanlar olarak bu fahiş fiyatları ödeyemiyoruz Mersin gibi ılıman iklimi olan şehir ile soğuk ve karlı bölgede ısınma konusunda aynı tutuluyor Bu yanlıştan dönülmesini istiyoruz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emel
(04.10.2025 14:08 - #853)
Tüm şikayetlerimizi kaleme aldığınız için teşekkür ederim İnşallah kış gelmeden bu sorun çözülür
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Şükran Bozkurt
(04.10.2025 14:25 - #854)
Bizler dar gelirli ailelerin bu fahiş fiyatları ödeyemeyiz bundan yönetime duyrulur
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Muslume
(04.10.2025 15:01 - #855)
6senede evimize zor kavuştuk fakat ödemelere yüzünden pekte sevinemefik ensicak memleket Mersin alınan kömür parası sanki endoguda gibi alıyorlar odemicez demiyoruz bütçemiz uygun değil fiyat çok yüksek odeyemeyiz makul bir ödeme onerilmesi lazım askari ücretle çalışıp bu istenilen fiyat ödenemez. Ben bir mersinli vatandaş olarak yaylada prefabrik bir evde buksfar yakmiyorum Eylül Ekim ayı Mersin diba doğalgaz yanmayan bir il bunedemek oluyor acaba buna bir çözüm istiyoruz ilgililerden lütfen busistrm
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ersin Saat
(04.10.2025 15:04 - #856)
Dar gelirli ailelere konut projesinde fahiş fiyatlarla aidat ve kömür parası dayatmadır. Sayın Cumhurbaşkanı olaya el atacaktır. Bu işin sonunda halkı karşısına alan herkes kaybedecek...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gülcan karabayır
(04.10.2025 15:42 - #857)
Merhabelar bende diğer komşularım gibi Mersin Bozön deki tokiye taşındım kendi evimin kirssını ödeyip biraz rahat yaşarız düşüncesiyle fakat kira aydat kömür parası o kadar çok ki ödeyemiyorız Mersin gibi bir yerde 6 ay kış yaşanmıyorken bizden 6 aylık hemde yüksek kömür parası istenmekte bizler dar gelirli insanlarız ödemeler çok yüksek sayın yetkililerden bu duruma bi çare bulmalaırını rica ediyorum Saygılarımla
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Murat
(04.10.2025 15:50 - #858)
Yazık günahtır insanların alım gücü zaten yok
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
TOKİ Mersin haksızlık var
(04.10.2025 15:56 - #859)
Biz çözüm istiyoruz devletin verdiği dar gelirli evleri bizlere gereğinden fazla ücretlere malertiler kömür parasını aidatı ödeyemiyoruz evler halen eksik yapıp ayan tadilatlar var 3 ay geçti halen düzen sağlanamadı çözüm istiyoruz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gamze
(04.10.2025 16:16 - #860)
Mersin mezıtlı tokı grubu olarak sesımız olun komur parası cok Eylül ayında yakmamıza rağmen ucret talep ediyor emlsk yonetımmm
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gamze
(04.10.2025 16:18 - #861)
Toki evlerimizde sıkayet var mersin bozön emlak yonetım sıkayetcıyız kıs ayı ıcın aylık 4 bin kusur veriyor neyi yaktın neyi verım böyle bısey olabilir mı yaaa
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gamze
(04.10.2025 16:19 - #862)
Mersin bozon tokı komur fiyatı sussun bu memlekete bu fiyat cok Eylül mersin ısınmaz bu mevla cokk
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ayşe
(04.10.2025 17:12 - #863)
Emlak yönetimden memnun değiliz zaten dar gelirliyiz bütçemizi zorluyor aidat desen kömür parası hiç insan halinden anladıkları yok
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Selahattin
(04.10.2025 17:22 - #864)
Zeynel bey ağzınza sağlık toki sakinlerinin duygularina tercüman olmuşsunuz,gerçekten kömür için belirtilen rakamlar toki sakinleri için ödenebilecek rakam değil hele mersin gibi iki aylık ısınma için çok fazla umarım duyarlı yetkililer bu işe bir çözüm geliştirir....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hülya Malatyalı kelebek
(04.10.2025 17:35 - #865)
Yani nihayet halkın sesini duyacak bir yiğit çıktı bizde cavak hak sahibiyiz lütfen bu kömür hakkında oylamaya gidilsin gerekirse vatandaş kendi imkanlariylada ısınır ne demek 27 bin bozona karşıyız cavak olarakta karşıyız lütfen gerekli yerler bu insanların sesini duymak duysun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Aslan
(04.10.2025 19:30 - #866)
Kim kime dım dıma kömür bahane
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
MersinToki33
(04.10.2025 19:40 - #867)
Yazdıklarınızın daha fazlası ihmalkarlıklar var binlerce insana dar gelirli diye verdikleri evlerde tadilat bitmemiş ve 3 ay oldu halen tadilat yapılmamış lüks havuzlu dairelerde oturur gbi 1.200 tl aidat isteniyor ayrıca Erzurum’da oturuyoruz gbi 6 ay adı altında 22 bin lira ısınma bedeli isteniyor ödeme zorluğu çekerken aylık taksitler 21 bin lira civarında oldu ne kolaylık sağlandı ???Ödeyemiyoruz sorumlular kim emlak yönetim TOKİ’yi yönetemiyor yönetecek gibi değil emri vaki bir yönetim istemiyoruz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kky-a.3
(05.10.2025 09:06 - #868)
Allah yardımcınız olsun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mersinliyiz
(05.10.2025 09:10 - #869)
Toki de oturanlarin bu hakli seslerine yonetimin emlak konutun cevap vermesi ve en kisa surede bu magduriyetlerinin giderilmesi gerekiyor. En kisa surede Cozume ulasmasi ve komur parasinin makul seviyeye indirilmesi gerekir
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Muhammet seyrek
(05.10.2025 09:20 - #870)
Selamün aleyküm Zeynel abi Yaptığın yorum çok doğru bir işi askeri ücretle geçinmeye çalışıyor 22 askeri ücret emekli 15 bin bu adamlar nasıl odesinler el vicdan durumu bizim bir abimiz tokide oturuyor faiş ve çok yüksek raant dönüyor tokide
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Brindar
(05.10.2025 09:55 - #871)
Doğuda hava şartları daha sert metrelerce kar yağıyor bukadar yakıt kullanılmıyor bu ne saçmalık yazık günah insanlar parayı zor kazanıyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hüseyin
(05.10.2025 11:38 - #872)
Sayın vekilim Devletimizin dar gelirli vatandaşlara bedava dağıtmış olduğu kömürleri bizlere 3 buçuk katına faiş fiyatla vermeye çalışıyorlar lütfen sesimizi duyun sesimize ses olun mersin mezitli bozon köyündeki tokideyede gelin ödeyemeyecegimiz kömür fiyatlarına birde faiz uygulamakla tehdid ediliyoruz.. bizlere sormadan onayımızı almadan daire başına 23 bin 28 bin liraya kömür gelecegini söylediler bizler bu fiyatları çok çok fazla bulup ödeyecek durumumuz olmadığını hem yazılı hemde sözel olarak dile getirdik lakin umurlarında bile olmadık verilmesi gereken dilekçelerde verildi ona rağmen faiz başlatmışlar bizim için hepimiz madur edilip baskı altında bırakılıyoruz 2000 konutlu hâk sahibi insanlarız lütfen üstünüze düşeni yapın maduriyetimizi görün duyun el koyun.. SORUYORUM SİZE MERSIN GİBİ BİR ŞEHİRDE 28 BIN LİRAYA ISINMA MI OLUR?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Dar Gelirli.
(05.10.2025 13:09 - #873)
Bizde Çavak hak sahibiyiz. Sabit ödeme imkanımız elimizden alındı. Üstüne proje 5 yıl geç teslim ediliyor. Peşinatlar geç teslim nedeni ile zaten bir çok kişiyi zorladı. Taşınma ücreti , evin eksikleri bunların ödemeleri düşünürken birde nur topu gibi kömür derdimiz oldu. Dar gelirli olarak yapılan projenin giderlerine , dar gelirli olmayanlar dayanamaz. Buna bir çözüm bulunması gerekiyor. Sesimizi duyurduğunuz için teşekkürler.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Zeynep ercin
(05.10.2025 13:53 - #874)
Bizler 6 yıldır bekledik fiyatlar değişti sabit ödeme değişti bu bizim suçumuz değildi ama anlayışla karşıladık zar zor borçlanarak peşinat ödedik .bu zorluklardan geçtik evimize geçtikten sonrada yakıt sorunu vs yaşarsak haksızlık degilmi biz dar gelirli aileler daha ne yapalım lütfen biride bize anlayış göstersin sesimizi duysun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mehmet
(05.10.2025 21:50 - #875)
Destek tokilere
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Muhammet Seyrek
(05.10.2025 22:42 - #877)
Daha önce tüm site sakinleri olarak kömür bedellerinin yüksekliği hakkında Emlak Yönetimi’ne toplu dilekçe vermemize rağmen olumsuz yanıt almış bulunmaktayız. Hali hazırda ev taksitleri ve düzenli aidat ödemeleri tarafımızdan yapılmaktadır. Ancak bunun üzerine ek olarak talep edilen 23.000 TL ve 28.000 kömür bedeli bütçemin çok üzerindedir ve ödemem kesinlikle mümkün değildir. Bu durum şahsım ve birçok hak sahibi için büyük bir mağduriyet oluşturmaktadır. Bu nedenle; kömür bedelinin daha makul ve ödenebilir bir seviyeye çekilmesi, hak sahiplerine kolaylık sağlanması hususunda yardımcı olmanızı rica ediyorum
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bozön toki
(05.10.2025 22:45 - #878)
Konu: Kömür Bedeli ve Ödeme Güçlüğü Mersin ili Mezitli ilçesi Bozön Mahallesi TOKİ Konutları’nda ikamet etmekteyim. Kömür bedelleri yüksekliği hakkında daha önce toplu dilekçe verdik, ayrıca Emlak Yönetim müdürleri ile 2 kez toplantı yaptık. Ancak herhangi bir indirim veya kolaylık sağlanmadı. Talep edilen kömür bedelleri; 2+1 daireler için 22.999 TL 3+1 daireler için 27.897 TL’dir. Ödeme şekli 1 peşin + 5 taksit olarak belirlenmiştir. Ancak gelir durumumuz buna uygun değildir. Taksitlerin son günü gelmiştir ve ödenemeyen borçlara _aiz uygulanacağı bildirilmiştir. Bu durum bizi icra tehdidi ile karşı karşıya bırakmaktadır. Talebimiz; kömür bedellerinin makul seviyeye çekilmesi, faiz uygulanmaması ve ödeme kolaylığı sağlanmasıdır. Gereğini bilgilerinize arz ederim. İsim MERSİN TOKİ 2000 KONUT HAK SAHİBİ
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kaya Yusuf
(05.10.2025 22:48 - #879)
TOKİ Konutları’nda ikamet etmekteyim. Daha önce tüm site sakinleri olarak kömür bedellerinin yüksekliği hakkında Emlak Yönetimi’ne toplu dilekçe vermemize rağmen olumsuz yanıt almış bulunmaktayız. Hali hazırda ev taksitleri ve düzenli aidat ödemeleri tarafımızdan yapılmaktadır. Ancak bunun üzerine ek olarak talep edilen 23.000 TL kömür bedeli bütçemin çok üzerindedir ve ödemem kesinlikle mümkün değildir. Bu durum şahsım ve birçok hak sahibi için büyük bir mağduriyet oluşturmaktadır. Bu nedenle; kömür bedelinin daha makul ve ödenebilir bir seviyeye çekilmesi, hak sahiplerine kolaylık sağlanması hususunda yardımcı olmanızı rica ediyorumKONU : Yakıt (kömür) gideri adı altında talep edilen fahiş bedellerin iptali veya makul seviyeye indirilmesi, ödeme planının yeniden düzenlenmesi, ihale ve maliyet bilgilerinin açıklanması talebimizden ibarettir. AÇIKLAMALAR : 1. Davacılar olarak, Mersin ili Mezitli ilçesi Bozön Mahallesi TOKİ Konutları’nda ikamet etmekteyiz. 2. Site yönetimi tarafından tarafımıza yakıt (kömür) gideri adı altında daire tiplerine göre farklı tutarlarda bedeller çıkarılmıştır: 2+1 daireler için 22.999 TL 3+1 daireler için 27.896 TL 3. Bu bedellerin 1 peşin + 5 taksit şeklinde ödenmesi kararı alınmış, bu ödeme planı da dar gelirli ailelerimizin bütçesini imkânsız hale getirmiştir. Aylık taksitler asgari ücret seviyesine yaklaşmaktadır. 4. Davalı yönetim ile daha önce defalarca toplantı yapılmış, toplu dilekçeler verilmiş; ancak herhangi bir çözüm üretilmemiştir. 5. Talep edilen bu tutarlar, fahiş, hakkaniyete aykırı ve orantısızdır. Tüketici mevzuatına göre ortak giderlerin şeffaf, adil ve makul olması gerekmektedir. 6. Ayrıca davalı yönetim, kömür alımına ilişkin ihale bedeli, teklif dosyaları, fatura ve maliyet kalemleri hakkında tarafımıza hiçbir bilgi vermemektedir. Şeffaf bir hesaplama yapılmadan yalnızca yüksek bir rakam bildirilmiştir. Bu durum, biz tüketicilerin bilgi alma ve denetleme hakkını ihlal etmektedir. Yusuf kaya
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Fatih Fatih
(05.10.2025 22:49 - #880)
MERSİN TOKİ 2000 KONUT HAK SAHİBİ OLUNCA Muhalefetin tüm karşı koymasına rağmen ta Ankara'dan sizin yardımlarınızla zorla evlerimize geçtik oturduk .... muhalefet Belediye Vahap Seçer 3 yıl Mersin'de TOKİ yapılacak yer yok dediğini duyunca bir hafta içinde bize yeri o Yoktan var ettiniz Sayın Cumhurbaşkanım O andan itibaren Biz 2000 aile artık Recep Tayyip erdoğancı olduk. ...... gruplarımın girişinde CHP'liler giremez yazıyor şu an sayın cumhurbaşkanım her TOKİ hak sahibinden biz size daha çok şey borçluyuz Vefa borçluyuz CHP'li muhalif belediye elinden geleni hala yapıyor asansörlerimize imzalamadı o kadar engelli eve taşınamıyor ben üç aydır aşağı inemiyorum ....... Babam reisim bu EMLAK YÖNEYİM başımıza geldi haraç kesiyor 3 aydır aidat ödüyoruz 3 haftadır temizlik başladı oda biz ayağa kalkınca .... kapıcı dairelerimizde sadece bir tanesinde kapıcı oturuyor diğerini Emlak Yönetim istila etmiş ..... Mersin'de güvenliği olmayan sadece temizlik olan yönetimlerde aidat 600 lira Biz de 1200 Tamam başımız üstüne dedik ...... şimdi Mersin gibi kışı olmayan bir şehre 27 bin lira Kömür parası istiyorlar sizin bize dar gelirliye BEDAVA verdiğiniz kömüre .... Araştırmalar sonucu normal yakıtın üç buçuk katı .... Koskoca eve 12.000 taksit öderken şimdi 6 ayda EMLAK YÖNETİMEDE 6.000 TL aidat ve yakıt parası ödücez allah aşkına bu nedir 3 ayda temizliğe başlayan sizin mütahideniz'in diktiği ağaçlar Peyzaj kurudu .... duyduğumuz andan itibaren imza topladık ödeyemeyeceğimizi belirttik Ama kimse bizi Dinlemedi Sayın Cumhurbaşkanım Bizler zaten bu kömür yardımı alan insanlarız .....şimdi bizi borçlandırmişlar icrayla evimizi almakla tekdit ediyorlar çoğumuza sizin bize bedava verdiğiniz kömüre 27 bin lira nedir ...... her sıkıntımızda olduğu gibi bir kere daha elinizi uzatın bize “Mersin Mezitli Bozön TOKİ’de 2+1 için 22.999 TL, 3+1 için 27.897 TL kömür parası isteniyor. 1 peşin 5 taksit şartı var, ödeyemeyene _aiz uygulanacak. Ev taksitleri ve aidatlar sürerken bu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mehtap
(06.10.2025 08:34 - #881)
Emlak yönetimin yaptığı hiç adil değil insanlar sarılmak inek değil yıllarca bekledik evlerimiz olsun diye 27 bin yakacak parasımı olurya
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Eray kır
(06.10.2025 11:46 - #882)
Mersin gibi bir şehirde ısınma ucretinin bu kadar pahalı olması gerçekten çok abest bi rakam Desteklerinizi bekliyoruz sesimizi duyurdunuz için teşekkürler
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve birebirhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.